Haringparty 2015

Lustrum!

De (alweer) vijfde editie van de “Illegale Haringparty” was een groot succes. Op donderdag 4 juni werd door Stichting Mensen voor Mensen, in samenwerking met Marquette Detachering en Event Coffee, de lustrumeditie van de Illegale Haringparty georganiseerd. Ook dit jaar was er weer een veiling onder leiding van Albert Hendrikse van Nijhof Wassink Groep. Diverse leuke items zijn onder de hamer gekomen voor het goede doel, waaronder natuurlijk het “eerste vaatje”. De veiling heeft uiteindelijk €40.000,- opgebracht voor het goede doel, wat een recordopbrengst is. Het vaatje is uiteindelijk gegaan naar de heer B. Dasselaar, algemeen directeur van Dasko Koel- en Vriestransporten.

“Illegale Haringparty”

De succesvolle 5e editie van de haringparty werd bijgewoond door ruim 300 Twentse ondernemers. De haringparty heeft inmiddels veel naam vergaard in de regio doordat veel vooraanstaande Twentse ondernemers op het evenement afkomen. De haringparty staat in het teken van het goede doel: de opbrengst van de veiling gaat namelijk naar diverse lokale goede doelen. Naast het beroemde “eerste” vaatje haring, konden de Twentse ondernemers bieden op onder andere een dag meerijden in de Riwalk Dakar Truck, een professionele bedrijfsfilm van Studio MAS en een vierdaagse wijnreis door Oostenrijk.