Haring Gala 2016 Groot Succes

ALMELO – De zesde editie van de haringparty georganiseerd door Stichting Mensen voor Mensen was een groot succes. In het Polman Stadion kwamen op donderdag 2 juni ruim 250 Twentse topondernemers samen in teken van het goede doel. Naast netwerken werd er uitgekeken naar de veiling waarvan de opbrengst is bedoeld voor Stichting Mensen voor Mensen die zich inzet voor mensen die buiten hun schuld om in de problemen zijn geraakt. De veiling, dat gaat volgens het Amerikaanse systeem, heeft maar liefst €82.500,- opgebracht. Het vaatje met haring met een recordopbrengst van €35.750,- is gegaan naar Jan Torny.

Naast toonaangevende Twentse ondernemers waren er ook bekende sporters aanwezig zoals Gertjan Verbeek en Hendrie Krüzen. De avond werd muzikaal begeleid door niemand minder dan de beroemde pianist Jan Vayne.

Voor alle foto’s kunt u hier terecht.