Illegale Haringparty 2014 & cheque-uitreiking

Haringparty en cheque-uitreiking 2014

De derde editie van de “Illegale Haringparty” was weer een groot succes. Op de veiling zijn diverse interessante items, leuke uitjes en natuurlijk het bekende “eerste vaatje” onder de hamer gekomen. De totale opbrengst van €25.000,- werd door Stichting Mensen voor Mensen geschonken aan Stichting Manna uit Twenterand, Stichting Wios Wierden-Enter, KiKa Stichting Kinderen Kankervrij, Woonvoorziening De Tyehof Den Ham, Stichting BOOT uit Twenterand en Stichting Bowie uit Wierden. Bestuursleden Albert Hendrikse, Hans Evers en Magda Evers van Stichting Mensen voor Mensen mochten de bovengenoemde goede doelen blij maken met dit prachtige bedrag. Bij de uitreiking van de gelden werd bijgewoond door burgemeester Visser van de gemeente Twenterand.

Mensen voor Mensen

Stichting Mensen voor Mensen maakt zich sterk voor mensen die buiten hun schuld om in moeilijke situaties zijn beland, een doel waar de bovengenoemde goede doelen zich ook voor inzetten.

Klik hier om alle foto’s te zien van de “Illegale Haringparty 2014”.