Cheque-uitreiking 2016

Op donderdag 1 december was de officiële cheque-uitreiking van de opbrengst van het Haring Gala aan diverse goede doelen in de regio. Burgemeester van Almelo, Arjen Gerritsen was ook hierbij aanwezig en overhandigde samen met de bestuursleden van Stichting Mensen voor Mensen de cheques. Het was een ontzettend geslaagde avond en Stichting Mensen voor Mensen heeft veel mensen blij kunnen maken. Maar liefst €60.000,- werd verdeelt onder verschillende lokale goede doelen. Dit ontzettend hoge bedrag werd mede mogelijk gemaakt door de recordopbrengst van het Haring Gala dit jaar. Tot de gelukkigen behoorden onder andere: Speeltuin Almelo, Eethoek Almelo, WIOS Wierden, Manna Twenterand, Waypoint Twenterand, Stichting BOWIE en Stichting BOOT. Stichting Mensen voor Mensen maakt zich sterk voor mensen die buiten hun schuld om in moeilijke situaties zijn beland. Ook volgend jaar hopen wij weer veel mensen gelukkig te maken!

Bekijk alle foto’s hier!