Cheque-Uitreiking Van Stichting Mensen voor Mensen Ter Waarde Van €60.000 In Het Polman Stadion

ALMELO – Stichting Mensen voor Mensen organiseert op donderdag 1 december de officiële cheque-uitreiking waarbij ruim €60.000,- zal worden weggegeven aan lokale goede doelen. De gelden zijn het resultaat van de opbrengst van het “Haring Gala” dat door de stichting deze zomer is georganiseerd. De uitreiking zal plaatsvinden in het Polman Stadion vanaf 20:00 uur. Stichting Mensen voor Mensen maakt zich sterk voor mensen die buiten hun schuld om in moeilijke situaties zijn beland. Ook de burgemeester van Almelo, Arjen Gerritsen zal de uitreiking bijwonen.

Deze zomer werd alweer de zesde haringparty georganiseerd door bestuursleden Hans en Magda Evers en Albert Hendrikse van Stichting Mensen voor Mensen. Vooraanstaande Twentse ondernemers, politici en sporters komen tijdens de haringparty samen in het teken van het goede doel. Ieder jaar vindt er een veiling plaats van onder andere het “eerste” vaatje Hollandse haring. Dit jaar heeft Stichting Mensen voor Mensen een recordopbrengst gehad waarvan van maar liefst €60.695,00 op 1 december weggeven gaat worden aan onder andere Speeltuin Almelo, Eethoek Almelo, WIOS Wierden, Manna Twenterand, Waypoint Twenterand, Stichting BOWIE en Stichting BOOT. Het overgebleven bedrag wordt aan een nog te bepalen goed doel gegeven.

Burgemeester van Almelo Arjen Gerritsen zal ook aanwezig zijn bij de officiële cheque-uitreiking in het stadion van Heracles Almelo. Hans Evers van Stichting Mensen voor Mensen geeft aan vereerd te zijn: “We hebben dit jaar een recordopbrengst gehad en met dit mooie bedrag kunnen we veel mensen blij maken. Het is dan ook heel mooi dat ook de burgemeester van Almelo bij de uitreiking zal zijn.” De officiële cheque-uitreiking zal plaatsvinden op 1 december vanaf 20:00 uur in het Polman Stadion.

coen4132